Geoblog.pl    nutka666    Podróże    Dookoła świata cz.1    Flores Labuan Bajo

Flores Labuan Bajo

Indonezja
Indonezja, Labuan Bajo

Za hotel policzyli mi mniej niż miałem zapłacić więc zaoszczędziłem 150 tys rupii. Rano kupiliśmy busa na lotnisko. Sprzedawca bardzo miły i religijny poodczyniał jakieś uroki na szczęście i pojechaliśmy. Lotnisko dziwne, a samolot opóźniony co nam się średnio podobało, jeszcze przypomniałem sobie o lądowaniu na Bali w wodzie kilka tygodni temu. W końcu wpakowali nas do małego samolotu na 48 osób i polecieliśmy. Przy każdych turbulencjach (a było ich trochę) umierałem ze strachu. W końcu dolecieliśmy a widoki cudne. Przy podchodzeniu do lądowania tak zaczęło rzucać samolotem, że już widziałem jak się rozwalamy a jak spojrzałem w lewo i zobaczyłem przerażoną Indonezyjkę o wyglądzie takiej balijskiej szamanki z różańcem w rękach, która sama wyglądała na śmiertelnie przerażoną to prawie dostałem zawału. W życiu się tak nie bałem. Na szczęście wylądowaliśmy i wszyscy odetchnęli z ulgą. Lotnisko malutkie, jeden pas startowy i budka. Bagaże podają na wózkach prosto z samolotu. Klimat jest. Z racji, że to zadupie musieliśmy wziąć taksę do hotelu, który był fajny na necie i niezbyt drogi. Źle nie trafiliśmy bo i hotel fajny i jedzenie dobre i niedrogie. Trochę daleko do centrum, ale fajna okolica, zielono itd. Próbowaliśmy znaleźć komodo na jeden dzień ale było drogo i nikt inny nie szukał takiej ekskursji. Łatwiej i taniej było na Rince ale nikt nie chciał nam zejść z ceny więc poszliśmy do hotelu bo się ściemniało, a nasz hotel daleko i na górce, zero pobocza tylko kamory jakieś, a ciemno jak w dupie i zero latarni. Postanowiliśmy jednak, że rano pójdziemy i weźmiemy tą Rince bo szkoda dnia.