Geoblog.pl    nutka666    Podróże    Zabieramy mamę do Indii z przystankiem w Katarze    Przesiadka

Przesiadka

Katar
Katar, Doha

Lecimy Qatar Air podobno najlepsza linia na świecie i pięciogwiazdkowa. Wg mnie to oni sobie chyba te gwiazdki kupili bo na pewno nie zostały im przyznane legalnie. Latałem różnymi liniami i wg mnie (chociaż może miałem do Qataru pecha) jest kilka lepszych linii i nie robię tu reklamy. Dużo lepsze wrażenie wywarł na mnie Emirates, Oman Air nawet był nie gorszy ale dla mnie numero uno jest LAN. Obsługa w Qatar Air nie jest za specjalna, do drinków na które dość długo czekaliśmy nie dali nawet żadnego krakersa a jedzenie nie za specjalne. Porażką była też rozrywka. Słaby wybór, liche telewizorki,niektóre nie działające, brak pilota itd. No i nie za wygodne siedzenia. Najbardziej nie podobało mi się to, że jak wychodziliśmy z samolotu to stewardessy sobie poszły coś robić i nikt nie żegnał pasażerów. Jak na 5 gwiazdkową linie to podstawa (my na statku musieliśmy witać i żegnać pastuchów przy wyjściu). Samolot miał też opóźnienie a kapitan ani be ani me nie przeprosił ani nie zagadał. No ja nie jestem zadowolony.